Başarılı işletmeciler, müşteri taleplerini karşılamak ve zamanında siparişlerini ulaştırmak amacı ile paket servisi kullanırlar. Paket servisi, pideciler, restoranlar, kafeteryalar vs. işletmelerin kullanmaları gereken önemli bir servis hizmetidir.
Teknolojinin gelişmesi, ulaşımın kolaylaşması ve iletişim ağının gelişmesi ile birlikte işletmeler müşterilerinin memnun kalmasını sağlamak adına sürekli hizmet kalitelerinde yeniliklere girerler. Bu yenilikler arasında yer alan ve özellikle gıda alanında faaliyet gösteren firmaların sıkça kullandıkları paket servisi, hem işlerin daha hızlı şekilde halledilmesini hem de müşterilerin memnun kalmasını sağlıyor.
Paket Servisi Nedir?
Paket servisi, restoran, kafeterya, su servisleri, pideciler, kebapçılar ve sıcak yemek servisi yapan tüm işletmecilerin zamanında müşterilerin siparişlerini ulaştırmak için kullandıkları bir sistemdir. Telefon ya da online olarak gelen siparişlerin hazırlanmasından sonra motokurye ekiplerine siparişler verilir ve bu ekip, gerekli adrese dağıtım yapar. Yani hem yazılımsal hem de donanımsal olarak çalışan bir sistemdir.
Neden Paket Servisi Kullanılmalıdır?
Günümüz teknolojisinin büyümesi ile birlikte iş akışlarının rutini de değişmeye başladı. İnsanlar, bir sipariş verirken hem hızlı olmasına hem de güvenilir bir firma olmasına dikkat ederler. Günlük ortalama 100 paket servisi olan bir işletmenin, bu siparişleri hızlı şekilde ulaştırabilmesi için siparişleri erkenden alması gerekir. Bunun için de kullanılması gereken bazı özel yazılımlar vardır. Paket servisi yazılımı, restoran otomasyon sistemi arasında yer alan ve siparişleri takip etmeyi kolaylaştıran bir modüldür. Timeout restoran otomasyonu özellikleri arasında yer alan bu uygulama ile müşterilerinize daha kaliteli şekilde hitap edebilirsiniz.
Paket Servisi Nasıl Olmalıdır?
Her işte kalite ve güven unsurlarını göz önünde bulunduran firmaların, paket servisi uygulamasında da dikkatli olmaları gerekir. Restoranlarda müşterilere hizmet sunulurken nasıl ki sadece yemekleri tabağa koyup müşterinin önüne koymakla yetinilmiyorsa aynı şekilde dışarıdan gelen siparişleri hazırlarken de dikkat etmek zorundasınız. Bu nedenle paket servisi hizmetlerine son derece özen göstermeniz ve müşterilerinizin şikâyet etmemesi için gereken çalışmaları ve alınmadı gereken tedbirleri doğru şekilde almalısınız. Peki, paket servisi nasıl olmalıdır, hangi özelliklere sahip olmalıdır?
Özellikle gıda satışı yapan ya da sıcak yemek servisi yapan firmalar için zamanında müşteri taleplerini karşılamak son derece önemlidir. Paket yemek yapan firmaların kuryelerinin siparişleri zamanında ulaştırabilmeleri için onlara sinyal veren ya da diğer bir deyişle siparişler geldiğinde uyarı veren bir sisteme sahip olmaları gerekir. Bu da paket servisi programının mobil uyumlu olmasını gerektirir. Taksici sistemlerinde olduğu gibi yeni bir müşteri geldiğinde cep telefonlarına uyarının düşmesi ve işini daha erkenden bitirerek yeni siparişler için restorana y da sipariş alacağı yere gitmesi gerekir.
Müşteri Bilgilendirilmesi
Günümüz paket servisi yazılımlarının en büyük eksiklerinden biri müşterilere mesajların iletilmemesidir. Örneğin bir müşteriniz sipariş verdi ve siz siparişi hazırlamaya koyuldunuz. Bu durumda müşterinizin sık sizi arayıp siparişinin nerede kaldığını sorması, firmanız adına hem daha fazla telefonla meşgul olmanıza hem de müşterinizin kaçmasına neden olur. Fakat paket servisi yazılımı, SMS servisi ile desteklendiğinde, müşterinin siparişi yola koyulduğunda müşteriye mesaj iletir ve böylelikle müşteri sizi arayıp paketinin nerede kaldığını sormaz.
Timeout Paket Servisi
ERP yazılım alanında uzun zamanların deneyim ve başarısı ile hizmet sunan firmamız, müşterilerinin memnuniyetini ve ihtiyaçlarını düşünerek yeniliklere imza atmaya devam ediyor. Timeout paket servisi ile beklediğinizden çok daha fazlasına sahip olabilir, müşterilerinizin memnuniyetini sağlayabilirsiniz. Piyasanın en uygun fiyatları ile en iyi paket servisi özelliğine sahip olmak için çağrı merkezi iletişim bilgilerinden firmamıza ulaşabilirsiniz.